Як організувати облік товарів для інтернет-магазину
Постійний контроль робочих процесів важливий для будь-якої компанії. Якщо ви продаєте товари онлайн, вам необхідно грамотно відстежувати й контролювати асортимент, щоб вказувати актуальні позиції на сайті.
Правильний облік товару в магазині допоможе оптимізувати запаси й зменшити витрати на непопулярну продукцію. Оптимальний варіант – спростити й автоматизувати його шляхом використання програмного забезпечення від USAP.ONLINE.
Навіщо вести облік в інтернет-магазині
Якщо у вас маленька компанія та показники продажів невеликі, здавалося б, немає потреби встановлювати програму для контролю робочих процесів. Проте в тому разі, якщо ви не бачите реального стану справ, вам складно правильно планувати закупівлі, аналізувати попит. Так, можна витратити багато грошей на продукцію, яка не окупиться.
Крім того, є висока ймовірність крадіжки грошей із каси, товару зі складу чи обману з боку постачальника. Ведення обліку важливе для бізнесу будь-якого масштабу. Власник інтернет-магазину відправляє товари поштою, тому йому потрібно точно знати, які позиції є в наявності. Якщо інформація на сайті неактуальна, покупець навряд чи повернеться до вас знову.
Необхідність ведення обліку обумовлена такими причинами:
- можливість контролювати наявність продукції – це важливо для товарів будь-якої категорії, від косметики до автозапчастин;
- вивчення товарообігу й попиту з урахуванням сезонних та інших факторів;
- планування закупівель згідно з показниками продажів;
- контроль відносин із постачальниками – так, грамотний облік допоможе визначити, якщо вам надіслали менше одиниць, ніж було замовлено.
Записувати всі операції вручну чи заносити в електронну таблицю незручно. Навіть у невеликому інтернет-магазині для цього знадобиться час, який краще витратити на пошук вигідних постачальників, вивчення новинок на ринку тощо. Контроль робочих процесів варто довірити спеціальній програмі від USAP.ONLINE.
Програмне забезпечення для обліку: що це та які має можливості
Онлайн-платформа для компаній, які працюють у сфері торгівлі та надання послуг, створена на основі хмарних технологій. Для доступу до інформації її не треба встановлювати на робочий комп’ютер. Сервіс відкривається з будь-якого пристрою (смартфон, планшет, ноутбук), підключеного до інтернету 24/7.
Якщо у вашого інтернет-магазину є бухгалтер, новітнє програмне забезпечення не змусить його відмовлятися від звичних сервісів. USAP.ONLINE легко інтегрується з іншими системами, надаючи більше можливостей для масштабування, автоматизації та автономності роботи керівника.
Використання програмного забезпечення в хмарі для товарного обліку допоможе вашому магазину:
- спростити й прискорити рутинні процеси. Не доведеться витрачати час на занесення даних до таблиці, це відбувається автоматично;
- мінімізувати ризики. Коли з даними працює людина вручну, є вірогідність припуститися серйозних помилок. Проте, якщо довірити цю задачу програмі, вдасться уникнути людського фактора;
- керувати запасами. Ви завжди будете знати, скільки одиниць товару надійшло та зараз є в наявності, а що потрібно дозамовити. У результаті на вашому сайті завжди буде доступна продукція, яка має найбільший попит;
- вести звітність в електронному вигляді й значно скоротити кількість паперової роботи.
Протестувати USAP.ONLINE можна протягом 14 днів, далі необхідно вибрати тариф, який найбільше відповідає наявним потребам. Ця потужна онлайн-платформа пропонує безліч інструментів не просто для обліку, а для автоматизації навіть невеликого бізнесу.
Сергій Немченко – експерт у галузі дизайну інтер’єру, його роботи відображають гармонію стилю, комфорту та інновацій. Він досліджує останні тенденції в оформленні простору, надаючи читачам свіжі ідеї та практичні поради. Сергій ділиться своїми знаннями та досвідом у сфері дизайну, пропонуючи інноваційні рішення та цінні поради для створення гармонійного та стильного інтер’єру.